Miał być trzeci królik, a jest sowa w koronie~ i inne rzeczy z jarmarku.

01/08/2014 § 1 komentarz

Z pierwszego jarmarku wróciłam z królikiem mogącym pomieścić a4:

IMG_1316

Rok potem dołączył do niego kolejny, który mieści o wiele więcej – maksymalnie mój laptop:

IMG_1312

W tym roku również wybrałam się na znane stoisko, w pierwszy dzień jarmarku, ale  nie było za dużego wyboru królików. W następnym tygodniu, zachęcona obietnicą dostawy, znów spotkałam się z galerią autorskich torebek. Były w śród nich również króliki, ale zbyt małe. W oko wpadła mi sowa w koronie. Torebka jest w stanie na oko pomieścić 2x więcej niż poprzednia.

IMG_1313 IMG_1315Pozostałe:

IMG_1311
IMG_1319 IMG_1320

§ 1 Responses to Miał być trzeci królik, a jest sowa w koronie~ i inne rzeczy z jarmarku.

Dodaj komentarz

What’s this?

You are currently reading Miał być trzeci królik, a jest sowa w koronie~ i inne rzeczy z jarmarku. at Chaberie.

meta